Familiesamling på Voksentoppen søndag 26. Mai

Inngangen Voksenoppen

Arrangementet er for alle elever og deres familie/foresatte. Både foreldre og søsken er velkommen! FAU er opptatt av at både elever og foresatte kan få treffes på tvers av grupper, og bli kjent med hverandre.

Dette er et lavterskeltilbud. Kom som du er, ha med det du/dere vil spise og drikke. Ta med kopp, servise og det du trenger for å spise maten din. FAU ordner med litt kaker, kaffe og te.

Vi starter kl 12.00, men om dere ikke rekker det til da kan dere gjerne komme litt senere. Vi starter med å spise lunsj sammen, og har med noen griller for de som ønsker å grille maten sin. Vi regner med å avslutte mellom kl 14 og 15 en gang.

I tillegg til å prate og bli kjent med hverandre blir det mulighet for å spille bordtennis, sjakk, ringspill og andre aktiviteter. Hver og en er med på akkurat så mye de har lyst til. Kanskje blir det også en quiz?

Arrangementet foregår i skolegården på Voksentoppen skole, men om været ikke er godt nok blir arrangementet inne i gymsalen.

Det er fint med en påmelding, så vi vet hvor mange vi skal beregne kaffe, kaker og griller til. Påmelding sendes på epost til FAU: voksentoppenfau@gmail.com  senest torsdag 23. mai.